Fittsimpa - rebellen, anarkisten, sadisten.

Kom till jobbet häromdagen med riktigt rebelliska tankar, revolution var i luften. Traskade runt ett tag och funderade på hur jag skulle frigöra mig från detta humör, för på McDonalds är det stark hierarki och hård disciplin som gäller så det gällde illa kvickt att komma på andra tankar för att inte få sparken. Till slut hittade jag ett objekt i soprummet att kanalisera alla mina opassande tankar och aggressioner till.

Objektet.

Objektet efter min revolution.

Sedan trädde jag in i rollen som medarbetare och välkomnade gäst efter gäst med ett tvättäkta donkenleende.


Kommentarer
Postat av: Hannah

bra där simon ;)

2008-09-26 @ 14:17:48
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0