Enkelt leverne månaden.

Sedan jag gjorde mitt senaste inlägg har en del hänt. Jag har flyttat ihop med min vän Marcus Andersson i en 1a på Sveavägen 31A also known as "pundarkvartarna" och trivs alldeles förträffligt.
Det som ingår i hyran på 2346 SEK är värme, vatten, elva kanaler på TV:n, toppmodern tvättstuga samt pratglada alkoholiserade grannar.

Jag har även hunnit med att kvadda min bil till otjänligt tillstånd så snart kommer den ut på blocket för en sisådär 10.000 kr.
Bakvagnen är helt böjd så bakhjulen står åt olika håll, framrutan har spruckit pga jag slog av backspegeln i ett glädjerus samt ett hål på ljuddämparen, lite småfix som vem som helst kan åtgärda alltså. HÅLL UTKIK!

Den 2:a september åker jag, Marcus och Drillo till Barcelona och för att spara undan så mycket pengar som möjligt har jag låtit mig inspireras av filmen "Into the wild!" samt låten "Simple man" med Lynyrd Skynyrd och bestämt mig för att hålla en hård budget på 126,75 kr denna månad. Hittills har jag spenderat 20 kr på pizza och mjölk så än så länge ser det ljust ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0