Scofield JR

Det känns så underbart spännande att sitta och smida planer över hur jag ska komma in på campingen.
De idéer jag hittills kommit fram till på ca 15 min är följande:

  • Muta en funktionär till att få låna dennes tröja
  • Bli inbärd i en väska av en stor och stark kompis
  • Krypa under eller hoppa över stängsel efter att ha observerat vakternas rutiner i några dagar för att sedan slå till vid den perfekta tidpunkten
  • Ha sönder ett stängsel på ett fint sätt med en bultsax
  • Gräva ett hål från utsidan till ett tält på insidan
  • Smyga mig upp på taket av ett tåg som åker från Falun förbi campingen och hoppa över stängslet
Ge mig några dagar till och jag har den perfekta idéen.

Kommentarer
Postat av: Mr. Oak

Ett rätt bra knep som funkade förra året är att ha en tejpbit på campingarmbandet eller vad det är och du och en polare kan komma in och ut på samma =) Genom att bara ge det genom stängslet liksom

2008-05-27 @ 17:17:47
Postat av: fittsimpa

thank you Mr. Oak!

2008-05-27 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0