Lite förklaring.

Har kommit på att jag bara får skrivlusta de gånger jag är trött på vardagskvällar samt helger när man är lyckligt bakfull och allmänt filosofisk, så förvänta er inga inlägg när jag är pigg och nykter.

Idag tänkte jag posta en banner som min csnördskusin Adam har gjort. Han är mäkta stolt!

image16

Dagens CS-spelare har verkligen fattat det här med att leva livet fullt ut. Sitta vid en dator med några dagars sömnbrist, whinandes över pingen på Deutche-servers är nog det ända rätta.

Den skulle även kunna tolkas som att för varje timme man sover, så kommer jag dö en timme tidigare.
Att inte dagens forskare uppmärksammat denna hälsorisk? CS-spelar är tydligen klyftigare.

Avslutar med en bild på brorsan. Han är just nu i en experimentell period i livet och denna vecka är det olika klädstilar som ska testas.

image17

Stövlar inomhus, tur att inte Stefan var hemma.

Kommentarer
Postat av: marcus

han får vilken brud som helst med den outfiten på krogen. synd att lillpojken från nackville inte är 18.

2008-05-28 @ 00:02:24
Postat av: david

ser ut som gubben petsson

2008-05-28 @ 14:37:12
Postat av: erik

Indiana Jones

2008-05-29 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0